pátek 20. května 2011

#17 A co vy jste vlastně zač?

Nezanedbatelnou část přípravy tohoto dílu komiksu jsem ztrávil na internetu, pátrajíc po nějakém ryze pastafariánském pozdravu. Marně. Zakladatelé fiktivních kultů by si měli dávat víc záležet na takových drobnostech. Co má správný pastafarián říct, když vstoupí do místnosti?

Inu, musel jsem si poněkud vymýšlet.

Podvoid komiks - #17 A co vy jste vlastně zač?

« starší komiksvšechny epizodynovější komiks »


Přepis komiksu


Flóra: Hmm...na rentgenu také nic nevidím.
Xier: Já to říkal hned...
Flóra: Tak alespoň pro jistotu vypij tenhle čaj.
Xier: Proč ne, nutrifier si to přebere.
Xier: Tak, když teď už vím kde jsem a ty víš, odkud jsem se tu vzal,
nepovíš mi něco o sobě a o těch tvých drakobijcích?
Flóra: Tak dobře.
Flóra: Já jsem Flóra, jsem lesní elfka, ráda se starám o rostlinky a pracuji jako ošetřovatelka na Sokolíkovi, ale to už víš.
Flóra: Taky mám ráda svého kocourka Mourka, zelenou barvu a chtěla bych být dobrou kleofáškou.
Xier: Kleofáškou? Co to je?
Flóra: To znamená žít podle učení Malého Velkého Kleofáše. Podle naší víry přišel před dávnými časy mezi lesní elfy a naučil je jak se starat o rostlinky, učit se od nich a také svatému umění zahradničení. Tak vnesl zeleň do našich životů a dal jim ten správný směr a cíl.
Xier: Aha, zajímavé. Ostatní jsou také...kleofášníci?
Flóra: Ale kdepak, každý má svoji víru, ale vzájemně se respektujeme.
Xier: To je hezké, u nás se věřící takhle nerespektují, o národnostech nemluvě.
Flóra: Není to vždy snadné, ale snažíme se.
Xier: A co vlastně děláte? Živíte se odchytem dravé zvěře, nebo tak něco?
Flóra: Občas taky, ale děláme spoustu různých věcí. Jsme totiž vesmírní žoldáci a tak cestujeme, podnikáme různé dobrodružné kousky a já pak zas dávám dohromady kousky, co zbudou z těch našich hrdinů.
Xier: To je zvláštní, nečekal bych, že vesmírní žoldáci budou ztrácet čas zachraňováním trosečníků z hořícího lesa. Zadarmo.
Flóra: To já nevím, na mise mě s sebou většinou neberou a o účetnictví se stará Alexuj - to je náš šéf. Pomáhá mu s tím ještě Shroub, který z nás umí nejlíp počítat.
Flóra: Shroub jinak dělá vlastně to co já, akorát že já se starám o posádku a on o loď.
Xier: Zajímavé. Když už jsme nakousli to účetnictví, jak se tady u vás díváte na věci jako otroctví, obchod s lidmi a tak podobně?
Pastafa: Špagety na vaše hlavy!
Flóra: Zeleň.
Xier: No nazdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat